Julkaisut

Paras työpaikka ikinä!

Kevät 2018

Yrityskulttuuri on tärkein erottautumistekijäsi, sillä vasta yrityksen kulttuuri määrittää, mitä strategiasta syntyy arjessa. Rakentamalla voittajan yrityskulttuurin rakennat samalla niin henkilöstön kuin asiakkaidenkin kanssa myös uskotun ja luotetun brändin.

Paras työpaikka ikinä -kirja antaa vinkkejä voittavan yrityskulttuurin luomiseen. Siinä käsitellään, miten ihmisten ajatukset otetaan huomioon, miten niitä jalostetaan ja miten niiden kehittymisestä huolehditaan alati uudistuvassa toimintaympäristössä.

Henkilöbrändi

Joulukuu 2017

Henkilöbrändi on ammatillinen henkivakuutuksesi. Se tarjoaa nostetta urallesi tai yrityksellesi, auttaa rakentamaan luottamusta ja lisää työsi arvoa. Henkilöbrändi rakennetaan löytämällä oma tapa kommunikoida osaamista, olemalla rohkeasti esillä ja kehittämällä omaa profiloitumista – ja ennen kaikkea olemalla aito.

Kirjoittajat auttavat sinua matkallasi henkilöbrändiksi asiantuntemuksensa ja kokemuksensa kautta, ja kirjaan on haastateltu tunnettuja vaikuttajia. Kirja on hyödyllinen erityisesti eri alojen asiantuntijoille, johtajille, yrittäjille – kaikille, jotka haluavat nousta vaikuttajaksi ison tai pienen yleisön silmissä.

B2B-myynnin ja -markkinoinnin pelikirja

2016

B2B-myynnin ja markkinoinnin pelikirja on yritysjohdon käytännönläheinen opas tehokkaamman myynti- ja markkinointikoneiston rakentamiseen kannattavan kasvun luomiseksi.

Kirjassa käydään läpi modernin B2B-markkinoinnin strategiat, suunnittelu, keinot ja toteutus sekä annetaan käytännön työkaluja arkeen. Kirjan caseissa esitellään konkreettisesti muutosprosessin eri vaiheissa olevien yritysten tilannetta ja kehityskaarta sekä miten myynnin ja markkinoinnin haasteita on pystytty yrityksissä ratkaisemaan.

Mielipidejohtaja

2014

Mielipidejohtaja sisältää markkinoiden valloituksen reseptin: ainekset, joita tarvitset mielipidejohtajuuden rakentamiseen ja kilpailijoidesi kampittamiseen. Ne eivät ole rakettitiedettä, vaan käytännöllisiä periaatteita, joilla yritys nousee itseään isompaan asemaan markkinoilla.

Teos sisältää lukuisia case-esimerkkejä yrityksistä, jotka ovat toimineet ja onnistuneet sisältömarkkinoinnissa ja sisäisessä markkinoinnissa. Pystyt palaamaan kirjaan kerta toisensa jälkeen hakemaan tilanteeseesi sopivaa suunnitelmaa, työkaluja ja inspiroivaa esimerkkiä.

Blogimarkkinointi

2011

Blogimarkkinointi on käytännön opas ammattimaiseen bloggaamiseen. Se kertoo, kuinka blogi tukee bisnestäsi ja miten voit blogilla tienata rahaa tai muita lisäetuja. Kaikki tämä onnistuu tietenkin blogin lukijan ehdoilla: kirja auttaa rakentamaan kiinnostavan blogin, joka perustuu laadukkaaseen sisältöön.

Blogimarkkinointi-kirja sai Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton Kultasulka-palkinnon 22.5.2012 Helsingissä. Lue juttu Markkinointi&Mainonta-lehdestä: Blogimarkkinointi pokkasi Kultasulan.